Zahvaljujem se  Zevsovoj ćerki i Luciaabundanci na nominaciji za  ovu nagradu. Drago mi je što vam se moj blog sviđa. Posebno me to raduje jer moj blog postoji od skora.

O sebi mogu da kažem da sam blog pre svega zamislio kao svojevrsne razgovore sa samim sobom jednog zamišljenog autora. Ali da taj monolog ne bi bio potpun ako ne bi imao svoj odjek. Tako da pojava dijaloga neminovna. I ova nominacija je neka vrsta našeg međusobnog dijaloga.

Nikad nisam imao nameru niti želju da drugim, čitaocima, svetu, niti bilo kome drugom bilo šta poručim svojim tekstovima. Jedini način da blog živi jeste da bude čitan.

Takođe, ne pišem  sa namerom da zaradim, ili kako se to kaže monetizujem blog.

Što se tiče mojih predloga biram one koji mi se sviđaju, kao i one koji su pokazali interes za moj rad. Moji predlozi su:

Zevsova ćerka

 luciaabundanca

Valent

Rada

Valent

Jel, čija si ti mala?
Ako sam, nekoga izostavio ko  zaslužuje nominaciju molim da mi ne zameri. Svim nominovanim blogerima želim puno uspeha.

 

